Extras din Registrul bunurilor imobile
publicService.steps.title
- 1
- 2Lucrări pregătitoare
a) solicitarea dosarelor din arhivă în SCT unde nu este SMAE-ELO; b) ridicarea dosarelor din arhivă în SCT unde nu este SMAE-ELO; c) verificarea datelor din dosar (ELO) sau dosarul din arhivă cu datele din registrul bunurilor imobile.
- 3Întocmirea extrasului (tipărirea formularului din banca centrală de date).
- 4Arhivarea documentelor.
- 5Eliberarea documentului solicitantului
- publicService.costs.timeWord publicService.costs.cost publicService.costs.paymentWord publicService.costs.paymentPriceEliberat prin consulate
- publicService.costs.timeWord publicService.costs.cost publicService.costs.paymentWord publicService.costs.paymentPrice
Copiile de pe diplomele de studii și de pe actele privind conferirea titlurilor științifice
Organizații care nu dețin Certificat de operator aerian (AOC)
Cererea tip se completează în limba de stat a Republicii Moldova sau limba engleză de către managerul responsabil (accountable manager) sau reprezentantul împuternicit al acestuia şi este însoţită de documentaţia suport care include cel puţin: a. actele constitutive, cu toate completările şi modificările ulterioare care vor demonstra denumirea oficială și denumirea comercială, adresa și adresa de corespondență a organizației (autentificate cu ștampila organizației); b. un program de efectuare a procesului de autorizare care să conţină: i. datele la care solicitantul depune spre evaluare manualele necesare (în cazul în care nu sunt depuse o dată cu cererea tip); ii. data şi locaţia la care aeronavele pot fi inspectate; iii. data la care se poate începe efectuarea inspecţiei sediului social, a bazelor de operare şi a tuturor celorlalte facilităţi (întreţinere, dispecerat, etc.); c. o descriere a sistemului de management, inclusiv a structurii organizatorice şi întreaga documentaţie necesară acceptării/aprobării persoanelor manageriale nominalizate, conform prevederilor Capitolului 6 din prezenta parte (Partea SPO/LA); d. o descriere a operaţiunii propuse, inclusiv tipul (tipurile) şi numărul aeronavei care urmează a fi exploatată; e. documentaţia de evaluare a riscurilor şi procedurilor standard de operare aferente (SOP); f. o declaraţie conform căreia întreaga documentaţie trimisă AAC a fost verificată de organizaţie şi este în conformitate cu cerinţele aplicabile; g. dovada că deţine în proprietate sau folosinţă (în baza unui contract de închiriere fără echipaj) cel puţin o aeronavă care dispune de certificat de navigabilitate (CofA) şi corespunde operaţiunilor preconizate; h. documente specifice fiecărei aeronave pentru care solicită autorizația pentru operațiuni comerciale specializate (lucru aerian) (Certificat de înmatriculare, Certificat de navigabilitate sau echivalent, Certificat de zgomot, Licenţa staţiilor radio); Partea SPO/LA Prevederi specifice operațiunilor comerciale specializate (lucru aerian) AAC PIAC-OPS 21 Iunie 2020 Editia 02 Revizia 00 i. copii ale poliţelor de asigurare şi ale contractelor de asigurare pentru persoanele aflate la bordul aeronavei, precum şi pentru răspundere civilă faţă de terţi, în mărimile stabilite de cadrul normativ aplicabil, precum şi scrisoarea de preluare a obligaţiunii, eliberată de compania de asigurare/brokerul sau compania de reasigurare (Letter of Undertaking); j. o declaraţie cu privire la posibilitatea asigurării resurselor financiare necesare efectuării în condiţii de siguranţă a tuturor operaţiunilor pentru care se solicită autorizația pentru operațiuni comerciale specializate (lucru aerian); k. dacă este cazul, informaţii cu privire la contractele încheiate între organizaţie şi agenţii certificaţi pentru prestarea serviciilor aeriene certificate de AAC sau care urmează a fi perfectate (handling, servicii aeronautice şi alte servicii aeroportuare); l. detalii cu privire la facilităţile de pregătire a personalului aeronautic operaţional, inclusiv lista şi copiile certificatelor de calificare a FSTD-urilor pe care intenţionează să le utilizeze pentru pregătirea personalului navigant, dacă este cazul; m. Manualul de operaţiuni, Manualul de zbor al aeronavei, Lista master a echipamentului minim (MMEL), Lista echipamentului minim şi orice alte documente care fac parte din sistemul de documente de siguranţă a zborului ale operatorului aerian, cum ar fi Manual sistemului de management al siguranţei (Manualul SMS), Manualul pentru operaţiuni la sol. n. împuternicirea, în cazul în care solicitantul este reprezentat de o altă persoană; o. dovada autorizării sistemului de întreţinere, respectiv Certificatul întreprinderii de management al menținerii navigabilităţii (CAMO) sau dovada depunerii documentelor necesare pentru obţinerea acestui certificat; p. dovada autorizării organizaţiei de întreţinere, respectiv Certificatul de autorizare Partea 145 sau contractele încheiate cu organizaţiile de întreţinere, autorizate Partea 145, ce vor asigura întreţinerea aeronavelor operate, în cazul în care organizaţia proprie nu este autorizată în acest sens.
Decizie
Se depune decizia primăriei privind inițierea consolidării în cazul consolidării
Documentația tehnică pentru Modulul B de evaluare a conformității produselor conform Hotărârii Guvernului nr. 807 din 29.10.2015
Documentaţia tehnică cuprinde următoarele elemente: a) o descriere generală a aparatului; b) desenele de proiectare și de fabricare și schemele componentelor, subansamblelor, circuitelor etc.; c) descrieri și explicații necesare pentru înțelegerea acelor desene și scheme și a funcționării aparatului; d) lista standardelor armonizate aplicate integral sau parțial ale căror referințe au fost publicate în monitorul Oficial al Republicii Moldova, iar în cazurile în care aceste standarde armonizate nu au fost aplicate, o descriere a soluțiilor adoptate pentru îndeplinirea cerințelor esențiale de securitate din prezenta Reglementare tehnică, e) inclusiv o listă a altor specificații tehnice relevante aplicate. În cazul unor standard armonizate aplicate parțial, documentația tehnică menționează părțile care au fost aplicate; f) rezultatele calculelor de proiectare, ale examinărilor efectuate etc.; g) rapoartele de încercări, emise de laboratoare de încercări acreditate h) certificatul sistemului de management.
Lege nr 393 din 08.12.2006 pentru aprobarea Metodologiei de calculare a tarifelor la serviciile prestate de Agenția Servicii Publice și structurile teritoriale ale acesteia
Instrucțiune nr.112 din 22.06.2005 cu privire la înregistrarea bunurilor imobile şi a drepturilor asupra lor
Hotărâre nr.770 din 02.07.2007 pentru aprobarea tarifelor la serviciile prestate de Întreprinderea de Stat “Cadastru' şi filialele acesteia
Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543 din 25.02.1998
Clientul poate depune o plângere prin următoarele modalități: Prin plasarea petițiilor în cutia poștală amplasată la sediul central I.P. 'Agenția Servicii Publice', situată la adresa: mun. Chişinău, str. Puşkin, 42 sau în toate subdiviziunile teritoriale ale instituţiei; Prin e-mail la adresa asp@asp.gov.md; Prin completarea formularului online din secțiunea Transparență/Petiții de pe site-ul oficial al instituției http://www.asp.gov.md/ro/petitii; Prin trimiterea petiției prin poștă la adresa I.P. 'Agenția Servicii Publice', mun. Chişinău, str. Puşkin, 42, MD-2012
Se sancționează conform prevederilor art. 206 din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154 din 28.03.2003, pentru angajaţii care au încălcat prevederile cadrului normativ ce reglementează domeniul de referinţă. Se aplică următoarele sancţiuni disciplinare: a) avertisment; b) mustrare; c) mustrare aspră; d) concediere (în temeiurile prevăzute la art.86 alin.(1) lit.g)-r) din Codul respectiv