Alocație de integrare sau reintegrare profesională
publicService.steps.title
- 1Pasul 1
Înregistrarea cu statut de șomer la structurală teritoarială a ANOFM în raza în care persoana are domiciliul.
- 2Pasul 2
Depunerea cererii de acordare a alocației la care se anexează. copia actului de identitate, copia carnetului de muncă (dacă persoana are experiență de muncă anterioară), copia actelor de studii și de calificare, copia certificatului de căsătorie pentru personaele care și-au schimbat numele, extrasul de cont al asiguratului, copia documentului care confirmă dreptul persoanei de a beneficia de alocație (de ex. certificatul de eliberare din locurile de detenție, certificatul de naștere al copilului, certificatul de confirmare a statutului de victimă a traficului de ființe umane etc.).
- 3Pasul 3
Verificarea documentelor depuse.
- 4Pasul 4
Înregistrarea datelor din documente în sistemul informațional administrat de ANOFM.
- 5Pasul 5
Emiterea ordinului privind acordarea alocației.
- 6Pasul 6
Informarea sub semnătură a beneficiarului despre decizia privind acordarea alocației.
- 7Pasul 7
Transferul lunar al plăților către contul beneficiarului