Licenţă pentru activitate de întreţinere a cazinoului

Obținerea licenței pentru activitate de întreţinere a cazinoului

publicService.steps.title

  • 1
    Pasul1

    Solicitantul (sau reprezentantul său legal) intră în sistem (Portalul electronic al serviciilor publice) personal sau cu ajutorul recepționarului de la ghișeu.

  • 2
    Pasul2

    Solicitantul (sau reprezentantul său legal) îndeplinește cererea și încarcă documentele necesare, personal sau cu ajutorul recepționarului de la ghișeu.

  • 3
    Pasul3

    În cazul când Solicitantul (sau reprezentantul său legal): a) depune cererea și documentele necesare cu ajutorul recepționarului de la ghișeu, recepționarul: - va primi și va înregistra corespunzător cererea (declaraţia) pentru obținerea licenţei și va primi documentele prezentate de solicitant; - va elibera imediat și necondiționat solicitantului certificatul constatator conform modelului indicat în anexa nr. 3 la Legea 160 din 22.07.2011; - va expedia cazul (copiile electronice ale cererii și a documentelor însoțitoare) autorității emitente pentru revizuire. Cererea poate fi returnată solicitantului doar în cazul când cererea nu conține informația necesară pentru identificarea solicitantului; b) depune cererea și încarcă documentele personal direct în sistem, sistemul: - va genera automat documentul în format electronic de confirmare a primirii cererii și documentelor ('certificatul constatator'); - în mod automat va direcționa cererea și setul de documente autorității emitente (șefului direcției).

  • 4
    Pasul4

    Autoritatea emitentă (șeful direcției) remite cererea și setul de documente specialistului din direcție pentru executare.

  • 5
    Pasul5

    Specialistul deschide cazul, examinează declarația și documentele însoțitoare, verifică respectarea condițiilor. În cazul constatării lipsei documentelor/informației necesare prevăzute expres de legislație, autoritatea emitentă (specialistul) va sista termenul de examinare a declarației și va informa imediat despre acest fapt solicitantul cu specificarea și descrierea temeiului suspendării, termenului și acțiunilor de remediere pentru a iniția examinarea declarației.

  • 6
    Pasul6

    În baza setului complet de documente specialistul examinează cazul și organizează examinările suplimentare pe interior pentru luarea deciziei de eliberare a licenței, careeste aprobată si semnată (sau respinsă) de șeful direcției. In acest scop, autoritatea de licențiere va înștiința autoritățile administrației publice locale, solicitând confirmarea corespunderii amplasării localului de joc pe adresa respectivă potrivit condițiilor Legii nr. 231/2010 cu privire la comerțul interior (cu sau fără solicitarea unei vizite de control din partea organelor în cauză). În cazul în care autoritățile administrației publice locale nu au emis confirmarea amplasării în urma notificării și/sau nu au emis refuzul confirmării în decursul a 5 zile lucrătoare de la depunerea înștiințării, survine principiul aprobării tacite.

  • 7
    Pasul7

    Dacă APL au confirmat amplasarea și eliberarea actului permisiv este acceptată, sau dacă a survenit principiul aprobării tacite, solicitantul (sau reprezentantul său legal) primește o notificare electronică și achită taxa stabilită prin serviciul M-pay sau la bancă.În cazul în care taxa se achită la bancă, solicitantul prezintă bonul de plată în original cu semnătură/ștampilă umedă.

  • 8
    Pasul8

    În cazul refuzului cererii specialistul informează solicitantul despre refuz, cu o justificare corespunzătoare în temeiul prevederilor legii, și doar în cazul în care solicitantul nu întrunește condițiile expres specificate în lege sau, după caz, nu demonstrează întrunirea acestor condiții în decursul suspendării termenului de examinare a solicitării.

  • 9
    Pasul9

    După prezentarea documentului care confirmă achitarea taxei pentru eliberarea/prelungirea sau reperfectarea acesteia specialistul perfectează actul permisiv care va fi semnat de conducătorul autorității de licențiere sau de adjunctul acestuia.

  • 10
    Pasul10

    Când actul permisiv este gata, solicitantul (sau reprezentantul său legal) primește o notificare electronică, descarcă actul permisiv și confirmă recepționarea documentului.

  • 11
    Pasul11

    În cazul când actul permisiv se eliberează pe hârtie (la solicitare sau conform cerințelor autorității emitente), recepționarul/specialistul tipărește actul permisiv, îl livrează solicitantului (sau reprezentantului său legal) și confirmă recepționarea

publicService.disclaimerAgenția Servicii Publice
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.