Autorizarea emigrării cetățeanului Republicii Moldova

Autorizarea emigrării cetățeanului Republicii Moldova – permisiunea oficială a autorităților Republicii Moldova privind plecarea pentru stabilirea cu domiciliul în străinătate

Cetățenii Republicii Moldova, cu domiciliul sau reședința temporară în Republica Moldova, care solicită autorizarea emigrării, depun cererea, în țară, la orice serviciu eliberare a actelor de identitate (SEAI), inclusiv din cadrul centrului multifuncțional al Agenţiei Servicii Publice, iar în străinătate, la misiunile diplomatice sau oficiile consulare (MDOC) ale Republicii Moldova. În lipsa MDOC în statul de reședință al solicitantului, cererea respectivă poate fi depusă la orice MDOC.


publicService.steps.title

  • 1
    Pas 1.

    Recepţionarea cererii privind autorizarea emigrării a cetăţeanului Republicii Moldova (AE)

  • 2
    Pas 2.

    Achitarea tarifului pentru serviciu și a taxei de stat

  • 3
    Pas 3.

    Preluarea imaginii faciale şi a semnăturii

  • 4
    Pas 4.

    Procesarea comenzii şi aprobarea deciziei privind autorizarea emigrării sau privind respingerea cererii de autorizare a emigrării

  • 5
    Pas 5.

    Informarea solicitantului despre autorizarea emigrării, înmânarea comunicării solicitantului contra semnătură

  • 6
    Pas 6.

    Prezentarea de către solicitant a documentelor indicate în comunicare pentru înmânarea paşaportului cetăţeanului Republicii Moldova cu menţiunea privind autorizarea emigrării

  • 7
    Pas 7.

    Actualizarea informaţiei privind autorizarea emigrării în Registrul de stat al populaţiei

  • 8
    Pas 8.

    Înmânarea paşaportului cetăţeanului Republicii Moldova cu mențiunea privind autorizarea emigrării titularului

publicService.disclaimerAgenția Servicii Publice
Agenția Servicii Publice
buttons.more
publicService.categories.title
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.